ࡱ> 35012q`~IbjbjqPqP4::]pa0x?x?x?8?4@ 0L~jLBLB"nBnBnBICICIC;}=}=}=}=}=}=}$ha}FICICFFa}nBnB~QQQFXnBnB;}QF;}QQ nkqnB@B f1Sx?Jo't ~0L~Cp(NXkqkqqICDQDtEICICICa}a}QdICICICL~FFFF000d160006000 PRZEDMIOT ZAMWIENIA Przedmiotem zamwienia jest dostarczenie 2 sztuk fabrycznie nowych pojazdw wyprodukowanego w 2014 roku klasy MIDI przeznaczonego do komunikacji miejskiej. Pojazdy musz posiada aktualne [wiadectwo homologacji (peBne) nie warunkowe wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musz speBnia warunki zawarte w Rozporzdzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunkw technicznych pojazdw oraz zakresu ich niezbdnego wyposa|enia (Dz.U z 2013 poz. 951 ze zm.) bez jakichkolwiek odstpstw  aktualne [wiadectwo homologacji wraz z zaBcznikami musi zosta doBczone do oferty. Autobusy musz speBnia wymagania okre[lone w Rozporzdzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31-12-2002 roku w sprawie warunkw technicznych pojazdw oraz zakresu ich niezbdnego wyposa|enia Dz.U. nr 32 poz.262 z 26.02.2003 z pzniejszymi zmianami a w szczeglno[ci wymagaD dotyczcych dopuszczalnych wymiarw, mas pojazdu i nacisku na o[ opisanych w 2, 3, 4, 5. Autobusy musz speBnia wymagania okre[lone w zaB. nr 6 do Rozporzdzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24-10-2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdw samochodowych i przyczep (Dz.U. nr 238 poz. 201 z 2005 r.) ze zmianami (Dz.U. nr 205/2006 poz. 1512; Dz.U. nr 29/2008 poz.166; Dz.U. nr 2006/2011 poz.1218; Dz.U. nr 226/2011 poz.1361) Zamawiajcy uzna ten warunek za speBniony je|eli Wykonawca doBczy do oferty wykaz zrealizowanych dostaw autobusw, oferowanej w niniejszym przetargu marki, typu, z podaniem ilo[ci dostarczonych autobusw, dBugo[ci autobusw, krajem odbiorcy, nazw odbiorcy, oraz dat dostawy. Dostarczone autobusy, o ktrych mowa w zdaniu poprzedzajcym, nie mog by prototypami, tj. musz w terminie do dnia skBadania ofert zosta wyprodukowane i dostarczone dla Klienta (na rynek UE, lub Krlestwa Norwegii lub Konfederacji Szwajcarii) w minimalnej ilo[ci 10 sztuk, przy czym, ka|da z poszczeglnych dostaw powinna obejmowa, co najmniej 2 autobusy. Dowodem na speBnienie tego warunku bdzie po[wiadczenie, z tym |e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub cigBych po[wiadczenie powinno by wydane nie wcze[niej ni| 3 miesice przed upBywem terminu skBadania ofert. Wprzypadku zamwieD na dostawy - o[wiadczenie Wykonawcy - je|eli zuzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyska w/w po[wiadczenia. Zamawiajcy wymaga zgodno[ci z autobusami oferowanymi w zakresie typu i wariantu pojazdu, w rozumieniu definicji zawartych w zaBczniku nr 1 do Rozporzdzenia Ministra Infrastruktury z 24-10-2005 roku w sprawie homologacji typu pojazdw samochodowych i przyczep (Dz.U. nr 238/2005 poz.2010 z pzniejszymi zmianami) oraz zgodno[ci z autobusami oferowanymi w zakresie typu podstawowych ukBadw zespoBu napdowego i jezdnego. Zamawiajcy dopuszcza zastosowanie, w zakresie ukBadu napdowego autobusw oferowanych, rozwizaD zmodernizowanych w stosunku do autobusw wykazanych w ramach wymaganej liczby sztuk, o ktrych mowa powy|ej, w kierunku zmniejszenia zanieczyszczenia spalin oraz optymalizacji zu|ycia paliwa. Zamawiajcy uwzgldni w tej liczbie autobusy wykonane w r|nych wersjach, wynikajcych z indywidualnych potrzeb innych odbiorcw w pozostaBym zakresie. Zamawiajcy wymaga, aby autobusy zostaBy wykonany przy max. udziale materiaBw niepalnych, dlatego wymaga zaBczenia do oferty certyfikatw potwierdzajcych, |e wszystkie elementy nadwozia stanowice wyposa|enie przedziaBu pasa|erskiego oraz kabiny kierowcy oferowanych autobusw speBniaj warunek niepalno[ci  homologacja EWG pojazdu odno[nie do palno[ci, uzyskana zgodnie z warunkami okre[lonymi w Dyrektywie 95/28/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 pazdziernika 1995 roku. Oferowane autobusy zgodnie z rozporzdzeniem Prezesa Rady Ministrw z 10-05-2011 roku w sprawie innych i| cena obowizkowych kryteriw oceny ofert w odniesieniu do niektrych rodzajw zamwieD publicznych (Dz.U. 2011 nr 96 poz. 559) w zakresie emisji skBadnikw spalin na poziomie EURO 6 (wg. Rozporzdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 259/2009/WE z 18-06-2009 roku dla testu WHTC) oraz maksymalnej emisji dwutlenku wgla i zu|ycia energii w warunkach okre[lonych na podstawie zu|ycia paliwa uzyskanego w te[cie SORT-2 opracowanego przez UITD nie wikszego ni| 37,5 dm3/100km. Wykonawca jest zobowizany doBczy do oferty wyniki testu SORT-2 dla autobusu z tym samym zespoBem napdowym (silnik, skrzynia biegw, most napdowy) i rozmiarem ogumienia identycznym z oferowanymi autobusami. Maksymalny poziom emisji skBadnikw spalin nie mo|e przekroczy warto[ci okre[lonych dla EURO 6 wg. testu WHTC: Emisja tlenku wgla (CO) max 4,0 g/kWh; CaBkowita emisja wglowodorw (THC) max 0,16 g/kWh; Emisja tlenkw azotu (NOX) max 0,46 g/kWh; Emisja NH3 max 10ppm; Masa czstek staBych max 0,01 g/kWh; Liczba czstek staBych max 6x1011#kWh. Wymagane powy|ej parametry s oparte na wynikach testu zu|ycia paliwa SORT-2. Wyniki tego testu przeprowadzonego przez jednostk certyfikowan musz zosta doBczone do oferty. Warunki, wymagania, parametry dla ka|dego z pojazdw Lp.Parametry techniczneWymagania techniczne12341.Podstawowe dane techniczne1.1.TypPrzeznaczony do regularnej komunikacji miejskiej, jednoczBonowy, z caBkowicie nisk podBog,1.2.DBugo[ 9600 mm- 10000 mm1.3.Szeroko[2500 mm- 2550 mm1.4Wysoko[Max. 3250 mm (wraz z urzdzeniem klimatyzacyjnym)1.5.Ilo[ miejsc dla pasa|erwMinimum 70 w tym co najmniej 19 siedzcych1.6.Ilo[ drzwi pasa|erskichTroje w ukBadzie (1-2-2 lub 2-2-2), o szeroko[ci efektywnej drzwi dwuskrzydBowych co najmniej 1200 mm, szeroko[ efektywna drzwi jednoskrzydBowych co najmniej 720 mm, ze sterowaniem elektropneumatycznym ze stanowiska kierowcy.2.UkBad napdowy2.1.SilnikWysokopr|ny, rzdowy, pionowy doBadowany z chBodzeniem powietrza doBadowanego speBniajcy normy EURO 6 w zakresie emisji spalin, chBodzony ciecz o max. mocy netto nie mniej ni| 200kW, o pojemno[ci skokowej od 6 dm3 do 7 dm3; wyposa|ony w system SCR+EGR oraz filtr czstek staBych z aktywn regeneracj (DPF) oraz: filtr powietrza typu suchego ze wskaznikiem zabrudzenia; podgrzewacz rozruchu i podgrzewany filtr paliwa; homologowany ogranicznik prdko[ci lub konstrukcyjnie zbudowany aby nie przekraczaB prdko[ci 100 km/h; zBcze diagnostyczne umo|liwiajce diagnozowanie silnikw z zewntrznego urzdzenia diagnostycznego wg standardu producenta silnika; system detekcji po|arowej z informacj dla kierowcy; automatyczny dozownik oleju do silnika z wymuszon dawk dolewek i z elektroniczn pamici zapisu danych pracy dozownika. System ma posiada mo|liwo[ odczytania zapisanych informacji o dolewkach i nieprawidBowym dziaBaniu oraz umo|liwi ustawianie parametrw pracy za pomoc odpowiedniego przeno[nego czytnika danych. Producent silnika musi posiada serwis na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.2.2Skrzynia biegwAutomatyczna 4-biegowa Diva 6 lub rwnowa|na, z oprogramowaniem rozpoznajcym topografi terenu i zintegrowanym retarderem. Producent skrzyni musi posiada serwis na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.2.3Zbiornik paliwa i AdBlueZbiornik paliwa o pojemno[ci min 200 dm3 wykonany z tworzywa sztucznego i opomiarowany. Zbiornik na roztwr mocznika opomiarowany w sposb umo|liwiajcy peBn kontrol i rozliczanie zwizku i zabezpieczony przed niskimi temperaturami. Wskaznik zu|ycia umieszczony na desce rozdzielczej.3.Zawieszenie3.1O[ przednia i tylnaZawieszenie pneumatyczne z szybkowymiennymi, elementami spr|ynujcymi w postaci miechw ze zintegrowanym, elastycznym ogranicznikiem skoku. Zawieszenie przednie belka sztywna. Wszystkie osie tej samej marki (tego samego producenta)3.2Parametry oglneMiechy gumowe sterowane elektronicznym ukBadem poziomujcym ECAS z mo|liwo[ci zmiany poziomu z pulpitu kierowcy oraz z  przyklkiem pojazdu co pozwala obni|y poziom podBogi na przystankach. UkBad sterowania zawieszeniem pneumatycznym ECAS z gniazdem, interfejsem i oprogramowaniem diagnostycznym w jzyku polskim.4.UkBad kierowniczy4.1Mechanizm kierowniczyPrzekBadnia mechaniczna z integralnym wspomaganiem hydraulicznym4.2UkBad kierowniczyDr|ki kierownicze z przegubami kulowymi bezobsBugowymi4.3KoBa jezdneBezdtkowe typu miejskiego, wzmocnione boki opon, na osi napdowej ogumienie podwjne  blizniacze . OsBony na nadkolach chronice boki pojazdu przed zabBoceniem. Na [rubach kB osi napdowej zamontowane zabezpieczenia typu Ric-Clips lub rwnowa|ne jako wskazniki montowane na nakrtkach kB pozwalajce monitorowa w trakcie wykonywania obsBug codziennych luzowanie si nakrtek. Na [rubach osi przedniej zamontowane wskazniki typu checkpoint lub rwnowa|ne umo|liwiajce szybki ich monta| i szybk kontrol luzowania si [rub- wykonane z wysokiej jako[ci tworzywa sztucznego odpornego na sl drogow, niskie temperatury, oleje, smary oraz [rodki chemiczne.5.UkBad hamulcowy i pneumatyczny5.1UkBad hamulcowyPneumatyczny dwuobwodowy EBS z ukBadem ABS i ASR; hamulec awaryjny speBniajcy jednocze[nie rol hamulca postojowego i przystankowy; zwalniacz (retarder) hydrauliczny.5.2UkBad pneumatycznyInstalacja pneumatyczna wyposa|ona w osuszacz powietrza oraz separator kondensatu, wykonana z materiaBw odpornych na korozj; przyBcze do podBczenia spr|onego powietrza z zewntrznego zrdBa zasilania (przyBcze umieszczone w przedniej i tylnej [cianie pojazdu zabezpieczone przed dziaBaniem czynnikw zewntrznych), zbiorniki spr|onego powietrza wykonane z aluminium. Kompletacja zespoBw i podzespoBw, zgodna z dostarczonymi schematami instalacji pneumatycznej.6.UkBad chBodzenia i ogrzewania6.1Parametry oglnePrzewody ukBadu odporne na korozj, Bczone ze sob zBczami z gumy silikonowej lub kauczuku modyfikowanego EPDM termoizolowane; zbiornik wyrwnawczy z materiaBu odpornego na korozj. Preferowany jeden dostawca systemy ogrzewania i klimatyzacji (klimatyzacja kierowcy, grzejniki konwektorowe, ogrzewanie spalinowe wodne, frontbox, nagrzewnice wentylatorowe itp)6.2OgrzewanieWodne, wykorzystujce ciepBo z ukBadu chBodzenia silnika, realizowane za pomoc grzejnikw konwektorowych oraz min. 3 nagrzewnic wentylatorowych pod siedzeniami, nagrzewnicy przedniej do odmra|ania szyby czoBowej, dodatkowa nagrzewnica wentylatorowa w kabinie kierowcy. Wszystkie nagrzewnice z regulowan prdko[ci obrotow. Dodatkowe ogrzewanie spalinowe (agregat wodny wyposa|ony w zBcze diagnostyczne producenta ogrzewania i umo|liwiajce odczyt ilo[ci pracy motogodzin) zasilane olejem napdowym o mocy co najmniej 30 kW i napiciu zasilania 24V. Agregat wyposa|ony w podgrzewan dysz paliwow przy temp. poni|ej 50C. Dodatkowy zbiornik paliwa do zasilania ukBadu ogrzewania o pojemno[ci min. 35 litrw. 7.UkBad elektryczny7.1Parametry oglneNapicie 24V, instalacja jednoprzewodowa, instalacja z szyn CAN, dodatkowe gniazdo z wtyczk do rozruchu silnika przy wykorzystaniu zewntrznego zrdBa zasilania, przewody instalacji oznakowane i ponumerowane. Diagnostyka wszystkich zastosowanych ukBadw i systemw poprzez zBcze diagnostyczne lub zgodnie z wymaganiami producenta podzespoBw. Kompletacja zespoBw i podzespoBw, zgodna z dostarczonymi schematami instalacji elektrycznej. 7.2Akumulatory2x12V min 225 Ah; zamontowane w wysuwanej obudowie; odBcznik akumulatorw elektromagnetyczny7.3AlternatorIlo[ zastosowanych alternatorw zapewniajca sprawne dziaBanie: urzdzeD elektrycznych zastosowanych w pojezdzie, prawidBowe doBadowanie zastosowanych akumulatorw; dodatkowego wyposa|enia wymaganego w specyfikacji, (midzy innymi, kasownikw, tablic kierunkowych, klimatyzacji, systemu monitoringu, systemu audio itp.), urzdzeD ktre zamawiajcy zamontuje w zwizku z wBczeniem pojazdu do systemu biletu elektronicznego wskazanych w zaBczniku nr 5 pkt I do SIWZ 7.4O[wietlenieO[wietlenie przestrzeni pasa|erskiej w dwch bocznych pasach sufitu; o[wietlenie stanowiska kierowcy wBczane niezale|nie; o[wietlenie stopni drzwi wBczane automatycznie przy ich otwarciu; o[wietlenie przestrzeni silnika. O[wietlenie do jazdy dziennej typu LED.8.Nadwozie8.1Szkielet Wykonane z odpowiedniej stali lub innych materiaBw zapewniajcych wymagan wytrzymaBo[ konstrukcji, trwaBo[ i odporno[ na korozj przez okres minimum 10 lat.8.2Poszycie zewntrznePoszycie ze stali odpornych na korozj, aluminium lub tworzyw sztucznych i ich kompozytw; pokrywy otwierane wyposa|one w podtrzymujce spr|yny gazowe oraz zamki; poszycie zabezpieczone z zewntrz powBokami lakierniczymi tradycyjnymi w trzech kolorach |Btym, biaBym i czerwonym (wg. schematu przedstawionego w zaB. nr 6 do SIWZ). PowBoki lakiernicze umo|liwiajce naklejanie nalepek informacyjnych lub reklamowych bez utraty lub ograniczeD w gwarancji.8.3Poszycie wewntrznePodBoga ze sklejki wodoodpornej minimum 12 mm pokrytej wykBadzin przeciwpo[lizgow, gBadka w przej[ciach, w strefie drzwi kolor wykBadziny przeciwpo[lizgowej odmienny- ostrzegawczy |Bty; [ciany boczne oraz sufit z laminatu odpornego na wilgo lub tworzywa sztucznego.8.4Przedni pomost, podBoga. stopnieBarierka ograniczajca jazd pasa|era na przednim pomo[cie oddzielajca kabin i przednie skrzydBo pierwszych drzwi; oferowany pojazd musi posiada w peBni nisk podBog (100%) oraz bezstopniowe wej[cie we wszystkich drzwiach; UksztaBtowanie podBogi wewntrz autobusu w sposb umo|liwiajcy zajcia dowolnego miejsca siedzcego przez pasa|era, poprzez pokonanie przez niego maksymalnie jednego podestu (stopnia) z poziomu niskiej podBogi, max. wznios podBogi nad tyln osi 480 mm, szeroko[ przej[cia pomidzy nadkolami II osi min 600 mm (mierzone na wys. 100 mm nad podBog).8.5Drzwi W ukBadzie 1-2-2 lub 2-2-2 wyposa|one w ukBad zabezpieczajcy pasa|era przed przytrza[niciem, [rodkowe drzwi wyposa|one w mo|liwo[ otwierania ich przez pasa|era za przyzwoleniem kierowcy, sterowanie drzwi elektropneumatyczne ze stanowiska kierowcy, niezale|ne- awaryjne luzowanie ka|dych drzwi z zewntrz i wewntrz, wyposa|one w system automatycznego blokowania powy|ej prdko[ci 3km/h przed otwarciem przez pasa|era, wyposa|one w system wBczajcy hamulec w momencie otwarcia dowolnych drzwi, wszystkie drzwi wyposa|one w zamki umo|liwiajce ich ryglowanie, pierwsze drzwi wyposa|one w zamek patentowy i podgrzewan lub podwjn szyb, sygnalizacja dzwikowa otwierani/ zamykania drzwi. Drzwi otwierane do wntrza pojazdu.8.6Okna Szyba czoBowa ogrzewana elektrycznie z oddzielon osBon przedniej tablicy kierunkowej. Roz,~. ` b d p ~ \^ \^`ɹɩ꙱~vnvf[ShCJaJhhCJaJhOJQJhCJaJhCJaJh~hXMCJaJhu:CJaJhXMCJaJhwuCJaJhzCJaJh)CJaJhNCJaJh)'CJaJhc#?CJaJh~hCJaJh? hwuCJaJh? h? CJaJh~hwuCJaJhhwu5aJ*,d ^`T!"%)X+8,,,F-r- $ & Fa$gd>) $^a$gd>) $ & Fa$gd`( $ & Fa$gd6$ & F a$gd^ $^a$gd $ & Fa$gd$ & F a$gdNgdwuH|InxR!T!!!!! %"%0&&&p())))8, -"-.ȭȃӸ{o{{dXdhLh>)CJH*aJhLh>)CJaJh>)h>)CJH*aJh>)CJaJh6CJaJh`(hR#CJ]aJh`(h`(CJaJh`(h6OJQJh`(h6CJaJh`(CJaJhXMCJaJh~h6CJaJh)CJaJh~hR#CJaJh~hR#B*OJQJphhshCJaJ"r-- .l///0204080<0\`kd$$IfFb8(     44 la $$G$Ifa$gdwu$ & F ]a$gdAo $^a$gd $ & Fa$gd6 $ & Fa$gd>) .. .j/l////D0000R1V1`111111112\2`2j2223d3f3x3|384x444ιzodhh#oCJaJh~hwuCJaJh~h'CJaJhLCJaJhhwuCJaJhhwu6CJaJ hhwuhhwu56CJaJhhwu5CJaJh)CJ]aJhR#hwuCJ]aJhLhCJaJhCJaJh'CJaJhLhLCJaJ$<0@0D0F0L00~s $G$Ifgdwuskd$$If\bh8( 44 la $$G$Ifa$gdwu00000R1} $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwu $IfgdwuRkdR$$If40bh(`&44 laf4R1T1V1`1r11~peW $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwu $Ifgdwuxkd$$If4J\bh8(  44 laf4111111~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4\bh8(  44 laf411111\2~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $IfgdwuxkdZ$$If4\bh8(  44 laf4\2^2`2j222~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4\bh8(  44 laf42223634~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4\bh8(  44 laf4445"5yn $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuxkd$$If4\bh8(  44 laf44"5&505>5V55>6@6l66666667777778Z9h:::::P=====>N>l>> ????????ĹԱԱԱԱ}̎th=?,6CJaJh#>CJaJh~hYCJhYCJaJ h=?,CJh~h=?,CJh=?,h=?,CJH*aJh=?,CJaJhmEh=?,CJaJhLCJaJh76CJaJhh=?,CJaJhh=?,6CJaJ hh=?,hh=?,56CJaJ-"5$5&505>57,88^9h::ppppp$ & F $If^`a$gd $$Ifa$gd $G$Ifgdwu $IfgdwuRkdJ$$If40bh(`&44 laf4 :P=====>ZQFF $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4C\bh8(  44 laf4$$If^a$gdY$ & F H$If^`a$gd76>????? BypeeO$ $G$If^a$gd=?, $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4\bh8(  44 laf4 $$G$Ifa$gd???0@2@@B B"B@BDBLBCCCHDLDTDEEFFFFG G(GGGGvHzHHDI^I`IdII4JbJJ˽woowggh:+CJaJhECJaJhXCJaJhLzCJaJhTCJaJhYCJaJhmECJaJhhwuCJaJhhwu6CJaJ hhwuhhwu56CJaJhh=?,56CJaJhLhLCJH*aJhLCJaJhh=?,CJaJh=?,CJaJ( B"B(B@Byn $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuxkdD$$If4\bh8(  44 laf4@BBBDBLBtBCHD $$Ifa$gd $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $IfgdwuRkd $$If40bh(`&44 laf4HDJDLDTDvDF~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd $$If4]\bh8(  44 laf4FFFGyn $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuxkdL $$If4\bh8(  44 laf4GG G(GTGG $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $IfgdwuRkd $$If40bh(`&44 laf4GGGGHvH~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd $$If4\bh8(  44 laf4vHxHzHHHdIIM~sseee $$G$Ifa$gd2N $G$Ifgdwu $IfgdwuxkdT $$If4\bh8(  44 laf4J.LLLnLpLrLtL~LL6MMMN NNOOOLQQ2RR^S`SSSSTTT>UBUDUVVVVyJyyzjjlpx(T*jn⽵⵭⥭ǭttthzfCh? CJaJhzfChpCJaJheCJaJhECJaJhhqhZCJaJhqhZCJaJhECJaJh1 \CJaJhmECJaJUhLCJaJhhwu6CJaJ hhwuhhwuCJaJh~h'CJaJh'CJaJ+2y4y6y>yJy~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4G\bh8(  44 laf4suwana szyba boczna w oknie kabiny kierowcy, uchylne lub przesuwne grne partie okien bocznych w przedziale pasa|erskim. Szyby przesuwne lub uchylne wyposa|one w zamki blokujce okno w pozycji zamknitej. 8.7Wentylacja Naturalna przez uchylne lub przesuwne grne partie okien bocznych oraz minimum dwie klapy dachowe sterowane elektrycznie. Wymuszona przez co najmniej dwa wentylatory wywiewne elektryczne o du|ym wydatku powietrza.8.8PrzestrzeD pasa|erskaNaprzeciw drzwi [rodkowych wydzielone miejsce na wzek dziecicy i wzek inwalidzki, rcznie odkBadana platforma do wjazdu wzka inwalidzkiego (speBniajca wymagania zaB. VII Dyrektywy Uni Europejskiej nr 2001/85/WE), przyciski sygnalizacji potrzeby otwarcia drzwi  na |danie na porczach przy drzwiach, przyciski  stop awaryjne, przycisk dla inwalidw wewntrz i na zewntrz, wszystkie porcze, sBupki i uchwyty malowane na proszkowo w kolorze |Btym, w rejonie drzwi [mietniczki, siedzenia typu Ster MX lub rwnowa|ne (tyB siedzenia- reklama; stelarz- RAL 9005; wkBadka- pianka 20; gra- uchwyt kolor |Bty; na fotelach zewntrznych ogranicznik biodrowy koloru |Btego, tapicerka foteli do uzgodnienia i akceptacji przez Zamawiajcego, wzr tapicerki oparcia z elementami kolorowego loga miasta InowrocBawia. 8.9Stanowisko kierowcyPeBna kabina kierowcy (wydzielona), klimatyzowana, wyposa|ona w patentowe zamykane drzwi do przestrzeni pasa|erskiej oraz okno do sprzeda|y biletw; fotel kierowcy z wielopoBo|eniow mo|liwo[ci regulacji siedziska i oparcia z podBokietnikiem zawieszony pneumatycznie z mo|liwo[ci obrotu celem uBatwienia wyj[cia kierowcy, koBo kierownicy z regulacj poBo|enia, wieszak na odzie|, wskaznik obrotw silnika, prdko[ci jazdy oraz licznik kilometrw; okno boczne podgrzewane; wydzielone miejsce do obsBugi kasy fiskalnej z doprowadzon instalacj elektryczn (wizk zasilajc wraz z podstaw dostarczy Zamawiajcy na podstawie osobnych uzgodnieD jednak nie wcze[niej ni| 14 dni przed odbiorem pojazdw a monta| le|y po stronie Wykonawcy); ruchoma podstawka na dokumenty o formacie nie wikszym ni| A5 wraz z punktowym diodowym o[wietleniem; trwale zamontowana kasetka na pienidze oraz bilety, schowek przeznaczony na rzeczy kierowcy, min jedno gniazdo elektryczne 12 V, ukBad wentylacji i podgrzewania stanowiska kierowcy pracujce niezale|nie od ukBadu dla przestrzeni pasa|erskiej.9.Urzdzenia informacji i obsBugi pasa|era9.1Tablice informacyjne1. Diodowe elektroniczne tablice kierunkowe: przednia tablica z numerem linii i kierunkiem jazdy, boczna tablica numer plus kierunek tylna tablica wy[wietlajca numerem linii, 2. Tablica wewntrzna wykonana na bazie matrycy LCD z pod[wietleniem LED o wielko[ci ekranu minimum 22" i rozdzielczo[ci minimaln 1980x1080. Minimalny zakres temperatur pracy od -20 C do +50 C. Instalowana w obudowie wandaloodpornej z maksymalnym poborem mocy nie wikszym ni| 35W. Automatycznie dostosowujca jasno[ wy[wietlanego obrazu do o[wietlenia panujcego w pojezdzie. Umiejscowiona na tylnej [cianie kabiny kierowcy. Tablica pokazuje numer linii, kierunek, czas i aktualny przystanek oraz za pomoc komputera sterujcego wy[wietla wizualizacj trasy lub materiaBy multimedialne (grafika, filmy, animacje, reklamy itp.). Wraz z tablic Wykonawca dostarczy oprogramowanie i urzdzenia umo|liwiajce przygotowanie materiaBw multimedialnych i zaprogramowanie przygotowanych plikw w pojezdzie. Zestaw ten musi by kompatybilny z u|ywanym przez Zamawiajcego systemem biletu elektronicznego R&G a w szczeglno[ci z komputerem pokBadowym opisanym w pkt. 9.4. 3. System gBo[nomwicy informacji pasa|erskiej wewntrz i na zewntrz pojazdu z zainstalowanymi zapowiedziami przystankw obowizujcymi w dniu dostawy autobusw (na wniosek Wykonawcy Zamawiajcy dostarczy aktualny wykaz przystankw). 9.2KasownikiInstalacja elektryczna pozwalajca instalowa trzy kasowniki elektroniczne KRG 6 (kasowniki dostarczy Zamawiajcy na podstawie osobnych uzgodnieD jednak nie wcze[niej ni| 14 dni przed odbiorem pojazdw a monta| le|y po stronie Wykonawcy) na sBupkach najbli|ej ka|dych drzwi (dokBadna lokalizacja kasownikw musi by zaakceptowana przez Zamawiajcego). Kasowniki speBniaj wymagania: wspBpracujce z komputerem pokBadowym, oznaczajce wa|no[ biletu papierowego przez nadruk minimum 14 znakw z czego 4 znaki wskazujce czas dokonania nadruku posiadajce moduB kasowania kart elektronicznych typ Mifare zgodny z ISO /IEC 14443, typ A (karty bezstykowe) posiadajce co najmniej 3 programowalne przyciski funkcyjne pozwalajce na wybr taryf zgodnie z zaBcznikiem 5 pkt I posiadajce ukBad podgrzewania umo|liwiajcy normaln prac w najni|szych temperaturach, posiadajce funkcj zliczania skasowaD biletw, posiadajce czytnik kart bezstykowych9.3Radiofonizacja Zestaw radio + wzmacniacz + nagBo[nienie w kabinie kierowcy minimum 1 gBo[nik, w przedziale pasa|erskim zamontowane min. 4 gBo[niki.9.4Komputer pokBadowyKomputer pokBadowy posiadajcy co najmniej nastpujce funkcje (komputer dostarczy Zamawiajcy na podstawie osobnych uzgodnieD jednak nie wcze[niej ni| 14 dni przed odbiorem pojazdw a monta| le|y po stronie Wykonawcy): sterowanie tablicami wymienionymi pkt. 9.1, sterowanie prac kasownikw wymienionych w pkt. 9.2, mo|liwo[ wspBpracy z wyposa|eniem systemu biletu elektronicznego wymienionym w zaBczniku nr 5 pkt I Autobus musi posiada instalacj elektryczn do podBczenia urzdzeD systemu biletu elektronicznego firmy R&G opisanym w zaBczniku nr 5 pkt I (urzdzenia dostarczy Zamawiajcy z zastrze|eniem pkt.g zaBcznika 5 na podstawie osobnych uzgodnieD jednak nie wcze[niej ni| 14 dni przed odbiorem pojazdw a monta| le|y po stronie Wykonawcy).9.5System monitoringu przedziaBu pasa|erskiego i kabiny kierowcyrejestrator pozwalajcy na przechowywanie zapisu obrazu z 5 kamer przez minimum 10 dni oraz nagrywanie obrazu przez 60 min po wyBczeniu zasilania gBwnym wyBcznikiem prdu pojazdu (przy zaBo|eniu dziennego 18 h trybu pracy pojazdu). czas wewntrzny rejestratora synchronizowany z czasem autokomputera pojazdu. dane zawieraj zapisany na ekranie: czas aktualny zapisu, nazw linii i przystanku, prdko[ pojazdu 3 kamery wandaloodporne monitorujce przedziaB pasa|erski plus dodatkowa kamera (nr 4) rejestrujca widok z perspektywy kierowcy plus dodatkowa zewntrzna kamera (nr 5) cofania, z podgldem peBnoekranowy wBczany automatycznie przy biegu wstecznym, rejestrowana na osobnym kanale rejestratora (wszystkie kamery w systemie dzieD/noc). monitor LCD z podgldem na |ywo obrazu z 4 kamer a przy wBczonym biegu wstecznym tylko z kamery zewntrznej cofania. 2 dyski wymienne o tej samej pojemno[ci musz posiada mo|liwo[ odczytu na urzdzeniu do odczytu zapisu z rejestratora przy pomocy komputera PC posiadanym przez Zamawiajcego DRESEARCH Tele Obserwer MR 3040 TTU albo dostarczenia nowej stacji odczytujcej wraz z oprogramowaniem.UWAGA wszystkie urzdzenia opisane w pkt 9 musz wspBdziaBa z posiadanym przez Zamawiajcego systemem  biletu elektronicznego firmy R&G opisanym w zaBczniku nr 5 pkt I10.Wyposa|enie dodatkowe10.1PozostaBe wyposa|enieco najmniej dwa komplety kluczy do wszystkich zamkw zastosowanych w pojezdzie, klimatyzator elektryczny stanowiska kierowcy, lusterka zewntrzne sterowane podgrzewane elektrycznie; dwie sze[ciokilowe ga[nice; trjkt ostrzegawczy; apteczka, zaczepy holownicze przedni i tylny, kliny pod koBa 2 szt. latarka sygnalizacyjna, 2 kamizelki odblaskowe, system detekcji i gaszenia po|aru w komorze silnika z wizualn dzwikow informacj dla kierowcy o aktywacji systemu. UkBad musi dziaBa niezale|nie od zewntrznych oraz wewntrznych zrdeB zasilania. System musi by wyposa|ony w ukBad autodiagnostyczny monitorujcy poBczenie z moduBem informacji dla kierowcy. interaktywny system ultradzwikowy uBatwiajcy cofanie z diodowym wy[wietlaczem odlegBo[ci od przeszkody zamontowanym w kabinie kierowcy, penetrujcy peBn przestrzeD za pojazdem, z mo|liwo[ci elektronicznego ustawienia zmiany odlegBo[ci od przeszkody. System ma posiada alarm, dziaBajcy tylko w przypadku napotkania przeszkody, dostosowujcy nat|enie poziomu sygnaBu alarmu, do poziomu haBasu panujcego wokB pojazdu. Urzdzenie posiadajce zabezpieczenia zgodno[ci z dyrektywami Unii Europejskiej EEC i EMC 2004/104/E. Opisany system ma by dostarczony z stosownym oprogramowaniem do diagnostyki oraz ustawieD parametrw pracy systemu wraz z interfejsem do PC. System ma wspBpracowa z kamer cofania i monitorem LCD zamontowanym w kabinie kierowcy. nieprogresywny system automatycznego smarowania o ci[nieniu roboczym w systemie minimum 50 Bar. System wyposa|ony w sterownik w kabinie kierowcy z alarmem dzwikowym informujcym o: rezerwie smaru w zasobniku pompy, spadku ci[nienia w systemie, sterownik z elektronicznym zapisem pamici akcji pracy systemu  umo|liwia diagnoz systemu. system umo|liwiajcy prac smarowania z zastosowaniem smaru pBpBynnego EP-0. pompa wyposa|ona w pokryw nad|n oczyszczajc [cianki pompy ze smaru, nie dopuszczajc do zasychania smaru pompa umo|liwia stosowanie smarw przyjaznych [rodowisku, bez metali ci|kich, poniewa| nie dopuszcza powietrza i pary higroskopinej do smaru oraz umo|liwia stosowanie smarw biodegradowalnych. 10.1PozostaBe wyposa|enieurzdzenie pokBadowe sBu|cy do rejestracji danych jazdy pojazdu w sposb umo|liwiajcy ocen stylu jazdy kierowcy, a tak|e rejestracje inne parametrw majce wpByw na ekonomi u|ytkowania pojazdu oraz bezpieczeDstwo w ruchu drogowym. Rejestrowane musz by co najmniej parametry: prdko[ pojazdu, prdko[ [rednia na ka|dym odcinku, przekroczenia prdko[ci wraz z czasem trwania oraz miejscem wystpienia, gwaBtowne hamowania, nadmierne przy[pieszenia, obroty silnika, przekroczenie obrotw, zbyt dBuga praca na biegu jaBowym, praca klimatyzatora, praca ogrzewania, otwarcie drzwi, poziom paliwa na koniec jazdy, zu|ycie paliwa, droga przejechana przez ka|dego kierowc. Parametry rejestrowane w ujciu pojazdu i kierowcy. Podstawowe parametry eksploatacyjne rejestrowane z szyny CAN. Komputer pokBadowy musi umo|liwia Zamawiajcemu parametryzacj progw przekroczeD wg. wBasnych ustaleD oraz identyfikowa kierowc na podstawie dostarczonych minimum 6 identyfikatorw kierowcy dla ka|dego pojazdu. Dodatkowo urzdzenie musi by wyposa|ony w zewntrzny wy[wietlacz pokazujcy informacje sygnalizujce kierowcy nieprawidBowe parametry eksploatacji pojazdu takie jak: przekroczenie prdko[ci, gwaBtowne przyspieszenie, gwaBtowne hamowania, przekroczenie obrotw, zbyt dBugi postj na biegu jaBowym. Wy[wietlacz powinien by umieszczony tak, aby kierowca mgB [ledzi komunikaty obserwujc desk rozdzielcz. Komunikaty powinny by sygnalizowane zarwno za pomoc sygnaBu [wietlnego jak i dzwikowego. Wykonawca dostarczy oprogramowanie do odczytu wynikw pracy pojazdw umo|liwiajce sporzdzanie raportw w ujciu  na kierowc jak i na pojazd , musi tak|e ono zawiera raporty umo|liwiajce ocen techniki jazdy kierowcw i porwnanie jej pomidzy poszczeglnymi kierowcami na zasadzie raportu. Dostawca w ramach warto[ci dostawy uwzgldni wszelkie opBaty zwizanie z u|ytkowaniem systemu w okresie gwarancji caBopojazdowej. 11.Gwarancje- minimalne okresy11.1Szkielet nadwozia i podwozia120 miesicy11.2PowBoki lakiernicze60 miesicy11.3CaBopojazdowa 36 miesice (bez limitu kilometrw)11.4WyBczenia Z gwarancji wyBczone mog by materiaBy eksploatacyjne: bezpieczniki, |arwki, paski klinowe, klocki hamulcowe, okBadziny szczk hamulcowych, ktre ulegBy naturalnemu zu|yciu w trakcie prawidBowej eksploatacji autobusu.12.Dodatkowy zakres zamwienia12.1SzkoleniaPrzeszkolenie na koszt Wykonawcy co najmniej 3 pracownikw Zamawiajcego w zakresie obsBugi i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Minimalny zakres szkolenia okre[la zaBcznik nr 5 pkt II do SWIZ. Wykonawca w dniu odbioru (przed przekazaniem) autobusw przeszkoli rwnie| 2 kierowcw w zakresie: obsBugi codziennej pojazdw, obsBugi wszystkich urzdzeD zamontowanych w pojezdzie, techniki jazdy oferowanym autobusem miejskim, oraz zapozna z podstawowymi parametrami pojazdu jak i obsBug pulpitu kierowcy.12.2Narzdzia, oprzyrzdowanie, aparatura diagnostycznaUrzdzenia wymagane w zaBczniku nr 7 do SIWZ 13.Sposb odbioru13.1MiejsceSiedziba producenta lub miejsce wskazane przez producenta na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Pojazdy przygotowane do odbioru z zatankowanymi w caBo[ci zbiornikami paliwa i uzupeBnionymi pBynami eksploatacyjnymi.13.2DokumentacjaSporzdzona w jzyku polskim. W wersji papierowej oraz elektronicznej. instrukcja obsBugi pojazdu, instrukcje obsBugi zamontowanych urzdzeD (dopuszcza si tylko wersj papierow je|eli producent urzdzenia nie posiada wersji elektronicznej), instrukcja napraw oraz zakres i czasookres wymaganych obsBug technicznych; katalog cz[ci zamiennych dla dostarczanych autobusw, schematy ukBadu elektrycznego oraz pneumatycznego, wykaz materiaBw eksploatacyjnych jakie zastosowano i nale|y stosowa w pojezdzie (oleje, smary, pByny eksploatacyjne, filtry, bezpieczniki, |arwki) z podaniem pojemno[ci ukBadw, ilo[ci oraz oznakowania, pojemno[ci wszystkich zastosowanych zbiornikw tj. paliwa, AdBlue itp.; gwarancje pojazdu (dopuszcza si tylko wersj papierow), gwarancje urzdzeD bdce wyposa|eniem pojazdu (dopuszcza si tylko wersj papierow). [W/w komplet dokumentacji dostarczony bdzie do ka|dej sztuki autobusu]13.3ObsBuga posprzeda|naDostawca zobowizuje si do co najmniej dziesicioletniej wspBpracy w zakresie pomocy technicznej w wykonywanych naprawach i zapewni produkcj cz[ci zamiennych. Wymienione w SIWZ nazwy wyrobw/produktw wskazujce na konkretnego producenta s wyBcznie przykBadem ich u|ycia przy realizacji przedmiotu zamwienia i nie nale|y ich traktowa jako zobowizujce, gdy| w |aden sposb nie wi| one Wykonawcy. Wykonawca mo|e zaoferowa wyroby/produkty rwnowa|ne zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy Prawo zamwieD publicznych (Dz. U. z 2013 roku, numer 907 z poz. zm.)     SzczegBowy opis zamwienia ZaBcznik nr 4 do SIWZ PAGE  PAGE 2 l~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4 \bh8(  44 laf4lnpx~ssee $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $IfgdwuxkdL$$If4p\bh8(  44 laf4L8v. @DFPtvļļĴĴļġććtldldlYlh3h`CJaJh)=CJaJh`CJaJhhEUeCJaJhEUeCJaJhEUehEUe5CJaJhhwu56CJaJ%hh~CJaJfHq h~CJaJh1 \CJaJhhwuCJaJhhwu6CJaJ hhwu%hh? CJaJfHq hzfChwuCJaJ!6~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4}\bh8(  44 laf4 yn $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuxkd$$If4g\bh8(  44 laf4 @P8wwwkkk $$Ifa$gdEUe$ & F $Ifa$gd $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $IfgdwuRkd$$If40bh(`&44 laf4 *,0&(>B^FnH02*,48<@RfپѾѾѾѾѾѢїh#bh#bCJaJh#bh~CJaJhEUehEUe5CJaJhNCJaJhXYCJaJhoPCJaJhhEUeCJaJhEUeCJaJh)=CJaJh3h`CJaJh`h`CJaJhwCJaJ4fJL~ T@dj6t,r N ž|tlthzCJaJh9CJaJhqQoCJaJh`CJaJhhl5tCJaJhLCJaJh3'mCJaJhhwuCJaJhhwu6CJaJ hhwuhh3CJaJh~CJaJh4.CJaJhwCJaJhkCJaJh6ZCJaJh#bCJaJ*22tP~sseMMM$ & F $If^a$gdwu $$G$Ifa$gdwu $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4\bh8(  44 laf4P>of[[M $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4\bh8(  44 laf4$ & F $If^a$gdwuT~sseQQQ$ & F $Ifa$gd $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$If4\bh8(  44 laf4T~T  6 {rggMMM$ & F H$G$If^a$gd3'm $G$Ifgdwu $IfgdwuxkdD$$If4o\bh8(  44 laf4 $$Ifa$gdN P V    . 2 ` b   V d      . 2  R T V    >@DLbnptºº¢š²“whhwu56CJaJhwhwu5>*CJ aJ hhwuhqCJaJhkCJaJh=CJaJhzCJaJhNoCJaJhhwuCJaJhh9CJaJhwuCJaJhn(CJaJh|)dCJaJh9CJaJh3'mCJaJ+6 b   T @prNxkd $$If4\bh8(  44 laf4$ & F H$If^a$gd3'm$ & F HL$G$If^`La$gd3'mrt9RkdL!$$If40bh(`&44 laf4 $G$IfgdwuRkd $$If40bh( &44 laf4 $$G$Ifa$gdwu $Ifgdwu<:*rpbL  !$ & F )Hd$*$If^da$gdM$ & F F$G$If^Fa$gdM $G$Ifgdi $$G$Ifa$gdwu<8:b( "dnp### ##B#J%L%))6*\*l*n***+>+l....//////1J102N2T2222223F3ĺۨӨӨӨӨ۳hS$oCJaJhMhMCJaJ hhM hzfCCJhM hMCJhqhMCJhMCJaJhhMCJaJhhM6CJaJhhM56CJaJ?!### # ##PG< $G$Ifgdi $Ifgdwuxkd!$$If4<\bh8(  44 laf4 $G$Ifgdwu$H$*$If^Ha$gdzfC$ & F )Hd$*$If^da$gdM#B#T2V2^22bTI $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuxkd"$$If4'\bh8(  44 laf4$ & F H$*$If^a$gdM $G$Ifgdi222222 $G$Ifgdwu $IfgdwuRkdT#$$If40bh(`&44 laf42223.3F3~sss $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd#$$If4\bh8(  44 laf4F3H3J3T3r33~sss $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd$$$If4\bh8(  44 laf4F3J3T33334P445555555>667(8999::::::::;;;<<<<<>>??h????@@@@(A*A\BfBhBBB:CCCCDڻڻڨڝhM5>*CJaJhaCJaJhhMCJaJhzfCCJaJhM6CJaJhhM56CJaJhMCJaJhhMCJaJhhM6CJaJ hhM>333335~sse $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkd\%$$If4\bh8(  44 laf45555yn $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuxkd&$$If4\bh8(  44 laf45555579 $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $IfgdwuRkd&$$If40bh(`&44 laf4999:p::~uui $$Ifa$gd $Ifgdl5t $Ifgdwuxkdd'$$If4 \bh8(  44 laf4::::{p $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuvkd ($$If4\bh8(  44 laf4:::;;< $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $IfgdwuRkd($$If40bh(`&44 laf4<<<<<z==>~ss]DD$ & F ww$G$If^wa$gd$ w$G$If^a$gd@ $G$Ifgdwu $Ifgdwuxkdh)$$If4\bh8(  44 laf4>j??>@AjBBCDD[xkd$*$$If4+\bh8(  44 laf4$ w$If^a$gd] $ & F ww$If^wa$gd DDD D*DEEEH@HHHHHHHHHHHHHIJILIXIZI\I`IbInIpIrItIvIzI|I~Iþövkvh0JmHnHuhhN0JjhhN0JU hN0JjhN0JUhNhhN56hyjhyUhhwu6 ha6hhMx6hhl5t6 hhwuhhM6CJaJ hhMhhMCJaJhMCJaJ$D D*DTDEEEHHHe`XVV$a$gdMxgdwuxkd*$$If4\bh8(  44 laf4 $$G$Ifa$gd $G$Ifgdwu $Ifgdwu HHHHHHHHIJI\I^I`IvIxIzI|I~I$a$gdMx &`#$gdu)gd21h:pAo. A!S"S#S$S% $$Ifb!vh55 5#v#v #v:V 55 5/ / / / a$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 555 5/ / / a$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4J+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4C+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4]+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4t+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4B+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4Y+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4@+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4G+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4 +555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4p+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4}+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4g+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4o+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4<+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4'+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4 +555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh55&#v#v&:V 4+55&/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4++555 5/ / / af4$$Ifb!vh555 5#v#v#v #v:V 4+555 5/ / / af4@@@ wuNormalny*$_HmHsHtHJA@J Domy[lna czcionka akapituPi@P  Standardowy4 l4a ,k@, Bez listy ((Styl1 FJB@J wuTekst podstawowy $1$a$CJ4 @4 sStopka  p#0)@!0 s Numer strony8@28 NagBwek  p#VOBV 2NDefault 7$8$H$!B*CJ_HaJmHphsHtHpm/H Dx "#&ABCHL./05P{|}~G4i  !"&:$%&*;xy| ; < = A M """### #######%%%%%%%%&T'U'V'Z'e'-*.*1*C*D*E*I*Z*,,,,&,,,,,,,-;--j.k.l.p.|.////////B0C0D0H0\0#2$2%2)2=2K3L3M3Q3r3555558888899999:::::>>>>>>XBYB\BBBBBBBC(CTCGH H H HHHII:JJKKKKKKjLkLlLpLL`MMM*N{O|O}OOOPPQ1QKQ\QR S8T9T:TTTTUUUUUnUUUU VV9VOVVWZg[[[\Q\\]]]]]]]*e+e/eKeLeMeReoe|e}e~eeeeeeeeeeeeeffffffffghhhi8igihili{i|i}iiiajbjcjhjujjjikkkll5mommnnnn*nnnn]p_p`pbpcpepfphpipppppppppp000 0 0 0 0 00 0 0 000 0 0 0 0 0 00 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0  0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0  0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 000 0 0 0 0  0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 00@0I00@0I00@0I00@0I00@0@0@0@0@0@0@0@0I00m/H 4i; < M ""#####%%99999::BBC(CTCGH H HUUU\Q\\]]]]]]*e+eajbjikkkl5mommnnp00 0 0 0K00@ 0K000 K00ОK00K000K00 0 K0 0& K0 0# ( K0 0( OK0 0'K0 0&K0 0#0K0 0 x0K0 0K0 00K0 00 K00F(0K00(K00 K00 K000 K000K00̧K00K00@0K0#0K00 0 K0'0(0K0(0 )LK00K0*0+K0*0K0*0@0K0(0 @0 K0001Du"K000K00K010 @0 K00 lO@0K0 0 nOK0 0K0 0@0K00K00K00K00@0 0 HS```c.4?J B@BHDFGGvHMNO`SSVZ\\(`acg ghFlnhs2yl PT6 r!#22F33559::<>DH~I>ACDEFGHIJLMNPQRSTUVXYZ[\]_`abdefghijl|I?HOSZ\c!!8@0(  B S  ?S WT UU V dW X dY Z d[ $\ ] ^ _ ,` :)!*e2L555DDp     @)**j2R555DDp C*urn:schemas-microsoft-com:office:smarttagsmetricconverter 8ȏ100 km/h100 mm10000 mm12 mm1200 mm-20 C2550 mm3250 mm 35 litrw480 mm50 C50C600 mm720 mm ProductID     +/P T _c ?Bsv47z;GfrUe-!6!!"##Z&h&+'3'O'R'q)s)4,6,[.^.u1w1)5,5;;<<==1D@DFFGGoJuJKK$N'NNNNNNNPPeQsQSS_TbTTTTTkW|WZZ7]D]o]]a ae'eeegg(m.mSpVp]p]p_p_p`p`pbpcpepfphpippp13LMu6 F V X jl*3Uf]c>H!GS4:iu##])d),,--;-F---j3q366Z:l:==5A8ABB CC(C-CIIII:JEJJJ K+KLL`MjMMMMMOOPPPPQQ1Q6QKQSQRRU UnUzUUUUUUU VVVV9V>VOVVVVVXXlYYY ZZZg[o[[[[[\ \Q\V\\\]]^^g"gjjjj{kkkkkkl$lll5m>momxm?nHn:p;pXpZp]p]p_p_p`p`pbpcpepfphpipppppL0P}}&; = M "###%%.*Z*,&,,,-;-l.|.[//D0\022M3r355u8899YB\BBB HHIIKK`MM}OOQ\QTUUUnUUUV9VV[[]]+eeffffh8ihiin*n]p]p_p_p`p`pbpcpepfphpippp]p]p_p_p`p`pbpcpepfphpippp    vGӠTa(d0HBx3lPz>5a6M*7M1p^lQgy_dF/^`OJQJ^`OJQJ^`.^`)88^8`)^`)^`)pp^p`)  ^ `)@ @ ^@ `)  ^ `)^`)^`OJQJ ^`OJQJ6^`OJQJ^`OJQJ^`OJQJh))^)`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHhii^i`OJQJ^Jo(hHoh99^9`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh ^`o(hH.))^)`o(-h^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh ^`hH.h ^`hH.h pLp^p`LhH.h @ @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PLP^P`LhH.hh^h`OJQJhH. P^`PhH.. ^`hH... x^`xhH....  ^`hH .....  X@ ^ `XhH ......  ^ `hH.......  8x^`8hH........  `H^``hH.........h^`OJQJo(hHhdd^d`OJQJ^Jo(hHoh4 4 ^4 `OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhtt^t`OJQJo(hHhDD^D`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hH^`o() TT^T`hH. $ L$ ^$ `LhH.   ^ `hH. ^`hH. L^`LhH. dd^d`hH. 44^4`hH. L^`LhH.M a6MBx3Ta(d0Ggy_ z>1p^ WW8Num7WW8Num9WW8Num12WW8Num13WW8Num14WW8Num16WW8Num21WW8Num22WW8Num1    Oql)gB~ ] x k 2N?DgC38n(9=TLz! ? )u)r+=?,Y-m|4s:c#?o(@zfCP3EnJLLMXM5NFaNEFOQ?SXXY6ZqhZ1 \ V^k^{_1`#b?c|)dEUeeG~hf)ii3'mS$oAoNoqQo#oql5t~twu(|uwp2wMxgQx{B9{Ca7lLZkI>4.t+FEzEk8 g )'Nu`2i4uofjn:+4k;/s/Yu:p>2'ys*FE769@s_i6mE~9a)=^[CY<EoPmN#>zHQC)?11A(/H  "#&ABCHL./05P{|}~  !"&:$%&*;xy| ; < = A M """### #######%%%%%%%%T'U'V'Z'e'-*.*1*C*D*E*I*Z*,,,,&,,,,,,j.k.l.p.|.////////B0C0D0H0\0#2$2%2)2=2K3L3M3Q3r3555558888899999:::::>>>>>XBYB\BBBBBB H H HHHKKKKKjLkLlLpLL{O|O}OOO8T9T:TTTTUUUUU]]]]]*e+e/eKeLeMeReoe|e}e~eeeeeeeeeeeeeffffffffhhhi8igihili{i|i}iiiajbjcjhjujnnnn*nnnp@GG#'),9pPPP.P0P2P>PBPDPNPVPZP`PUnknownGz Times New Roman5Symbol3& z Arial7K@Cambria;Wingdings?5 z Courier New"1ܒgI$g*#g2 P`9 P`9SS4d$p$p 2qHX ?wu2SzczegBowy opis zamwienia LOGISTYKAYour User NameX             Oh+'0 ,8 X d p | Szczegowy opis zamwienia  LOGISTYKA Normal.dotYour User Name50Microsoft Office Word@ha@*sI8@mq@L/S P`՜.+,0 hp  MPK Inowrocaw9$p Szczegowy opis zamwienia Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~     !"#$%&')*+,-./4Root Entry F`1S6Data +1TableWordDocument4SummaryInformation( DocumentSummaryInformation8(CompObjz  F(Dokument programu Microsoft Office Word MSWordDocWord.Document.89q