ࡱ> q`.bjbjqPqP.::7a22283$83O44" 5 5 5 5 5 5 O O O O O O O$PhS/OEr7 5 5r7r7/O 5 5tO>>>r7 5 5 O>r7 O>>{DE 54 0UQ2V93E-FO0OES;VS0ESEP 55^>5L86: 5 5 5/O/O,>X 5 5 5Or7r7r7r7.22 PRZEDMIOT ZAMWIENIA Przedmiotem zamwienia jest dostarczenie 3 sztuk nowych pojazdw wyprodukowanych w 2011 roku klasy MIDI przeznaczonych do komunikacji miejskiej . Pojazdy musz posiada aktualne [wiadectwo homologacji (peBne) nie warunkowe wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musz speBnia warunki zawarte w Rozporzdzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunkw technicznych pojazdw oraz zakresu ich niezbdnego wyposa|enia (Dz.U z 2003 nr 32 poz.262 ze zm.) bez jakichkolwiek odstpstw  aktualne [wiadectwo homologacji wraz z zaBcznikami musi zosta doBczone do oferty. Oferowane pojazdy (oferowanej marki i typu oraz oferowanej dBugo[ci) nie mo|e by prototypem, tj. musiaB w terminie do dnia 01.01.2011 r. zosta wyprodukowany i dostarczony dla Klienta w krajach UE w liczbie co najmniej 3 sztuk . Warunki, wymagania, parametry dla ka|dego z pojazdu Lp.Parametry techniczneWymagania techniczne12341.Podstawowe dane techniczne1.1.TypPrzeznaczony do regularnej komunikacji miejskiej, jednoczBonowy, z caBkowicie nisk podBog,1.2.DBugo[ 9600 mm- 10000 mm1.3.Szeroko[2500 mm- 2550 mm1.4Wysoko[Max. 3200 mm (wraz z urzdzeniem klimatyzacyjnym)1.5.Ilo[ miejsc dla pasa|erwMinimum 70 w tym co najmniej 19 siedzcych1.6.Ilo[ drzwi pasa|erskichTroje w ukBadzie (1-2-2), o szeroko[ci efektywnej drzwi dwuskrzydBowych co najmniej 1200 mm, szeroko[ efektywna drzwi jednoskrzydBowych co najmniej 720 mm, ze sterowaniem elektropneumatycznym ze stanowiska kierowcy.2.UkBad napdowy2.1.SilnikWysokopr|ny , rzdowy, pionowy doBadowany z chBodzeniem powietrza doBadowanego speBniajcy normy co najmniej EURO 5 i standard EEV, chBodzony ciecz o max. mocy netto nie mniej ni| 175kW przy 2500 obr/min, o pojemno[ci od 6 dm3 do 7 dm3; wyposa|ony w homologowany ogranicznik prdko[ci lub konstrukcyjnie zbudowany aby nie przekraczaB prdko[ci 100 km/h. Wyposa|ony w system detekcji po|arowej z informacj dla kierowcy2.2Skrzynia biegwAutomatyczna 4-biegowa Diva 5 lub rwnowa|na , z oprogramowaniem rozpoznajcym topografi terenu3.Zawieszenie3.1O[ przednia i tylnaZawieszenie pneumatyczne z szybkowymiennymi, elementami spr|ynujcymi w postaci miechw ze zintegrowanym, elastycznym ogranicznikiem skoku. Zawieszenie przednie  belka sztywna. Wszystkie osie tej samej marki (tego samego producenta)3.2Parametry oglneMiechy gumowe sterowane elektronicznym ukBadem poziomujcym ECAS z mo|liwo[ci zmiany poziomu z pulpitu kierowcy oraz z  przyklkiem pojazdu co pozwala obni|y poziom podBogi na przystankach 4.UkBad kierowniczy4.1Mechanizm kierowniczyPrzekBadnia mechaniczna z integralnym wspomaganiem hydraulicznym4.2UkBad kierowniczyDr|ki kierownicze z przegubami kulowymi bezobsBugowymi4.3KoBa jezdneBezdtkowe typu miejskiego, wzmocnione boki opon, na osi napdowej ogumienie podwjne  blizniacze , peBne koBpaki kB.5.UkBad hamulcowy i pneumatyczny5.1UkBad hamulcowyPneumatyczny dwuobwodowy EBS z ukBadem ABS i ASR; hamulec awaryjny speBniajcy jednocze[nie rol hamulca postojowego i przystankowy; zwalniacz (retarder) hydrauliczny.5.2UkBad pneumatycznyInstalacja pneumatyczna wyposa|ona w osuszacz powietrza oraz separator kondensatu, wykonana z materiaBw odpornych na korozj; przyBcze do podBczenia spr|onego powietrza z zewntrznego zrdBa zasilania, zbiorniki spr|onego powietrza wykonane z aluminium.6.UkBad chBodzenia i ogrzewania6.1Parametry oglnePrzewody ukBadu odporne na korozj, Baczone ze sob zBczami z gumy silikonowej lub kauczuku modyfikowanego EPDM termoizolowane; zbiornik wyrwnawczy z materiaBu odpornego na korozj6.2OgrzewanieWodne, wykorzystujce ciepBo z ukBadu chBodzenia silnika, realizowane za pomoc grzejnika konwektorowego oraz nagrzewnic pod siedzeniami, nagrzewnicy przedniej do odmra|ania szyby czoBowej, dodatkowa nagrzewnica w kabinie kierowcy. Dodatkowe ogrzewanie spalinowe (agregat wodny) zasilane olejem napdowym o mocy co najmniej 30 kW i napiciu zasilania 24V. Dodatkowy zbiornik paliwa do zasilania ukBadu dodatkowego ogrzewania o pojemno[ci min. 35 litrw. 7.UkBad elektryczny7.1Parametry oglneNapicie 24V, instalacja jednoprzewodowa, instalacja z szyn CAN, dodatkowe gniazdo z wtyczk do rozruchu silnika przy wykorzystaniu zewntrznego zrdBa zasilania, przewody instalacji oznakowane i ponumerowane.7.2Akumulatory2x12V min 200 Ah; zamontowane w wysuwanej obudowie; odBcznik akumulatorw elektromagnetyczny, .7.3AlternatorZapewniajcy sprawne dziaBanie : urzdzeD elektrycznych zastosowanych seryjnie dodatkowego wyposa|enia wymaganego w specyfikacji, ( midzy innymi, kasownikw, tablic kierunkowych, klimatyzacji, systemu monitoringu, systemu audio), urzdzeD ktre zamawiajcy zamontuje w zwizku z wBczeniem pojazdu do systemu biletu elektronicznego wskazanych w zaBczniku nr 5 pkt I do SIWZ 7.4O[wietlenieO[wietlenie przestrzeni pasa|erskiej w dwch bocznych pasach sufitu; o[wietlenie stanowiska kierowcy wBczane niezale|nie; o[wietlenie stopni drzwi wBczane automatycznie przy ich otwarciu; o[wietlenie przestrzeni silnika.8.Nadwozie8.1Szkielet Wykonane z odpowiedniej stali lub innych materiaBw zapewniajcych wymagan wytrzymaBo[ konstrukcji, trwaBo[ i odporno[ na korozj przez okres minimum 10 lat8.2Poszycie zewntrznePoszycie ze stali odpornych na korozj, aluminium lub tworzyw sztucznych i ich kompozytw; pokrywy otwierane wyposa|one w podtrzymujce spr|yny gazowe oraz zamki; poszycie zabezpieczone z zewntrz powBokami lakierniczymi tradycyjnymi w dwch kolorach |Btym i czerwonym (wg. osobnych ustaleD z wyBonionym Wykonawc)8.3Poszycie wewntrznePodBoga ze sklejki wodoodpornej minimum 12 mm pokrytej wykBadzin przeciwpo[lizgow, gBadka w przej[ciach, w strefie drzwi kolor wykBadziny przeciwpo[lizgowej odmienny- ostrzegawczy |Bty; [ciany boczne oraz sufit z laminatu odpornego na wilgo lub tworzywa sztucznego.8.4Przedni pomost, podBoga. stopnieBarierka ograniczajca jazd pasa|era na przednim pomo[cie oddzielajca kabin i przednie skrzydBo pierwszych drzwi; oferowany pojazd musi posiada w peBni nisk podBog (100%) oraz bezstopniowe wej[cie we wszystkich drzwiach; UksztaBtowanie podBogi wewntrz autobusu w sposb umo|liwiajcy zajcia dowolnego miejsca siedzcego przez pasa|era, poprzez pokonanie przez niego maksymalnie jednego podestu (stopnia) z poziomu niskiej podBogi, max. wznios podBogi nad tyln osi 480 mm.8.5Drzwi W ukBadzie 1-2-2 wyposa|one w ukBad zabezpieczajcy pasa|era przed przytrza[niciem, [rodkowe drzwi wyposa|one w mo|liwo[ otwierania ich przez pasa|era za przyzwoleniem kierowcy, sterowanie drzwi elektropneumatyczne ze stanowiska kierowcy, niezale|ne- awaryjne luzowanie ka|dych drzwi z zewntrz i wewntrz, wyposa|one w system automatycznego blokowania powy|ej prdko[ci 3km/h przed otwarciem przez pasa|era, wyposa|one w system wBczajcy hamulec w momencie otwarcia dowolnych drzwi, wszystkie drzwi wyposa|one w zamki umo|liwiajce ich ryglowanie, pierwsze drzwi wyposa|one w zamek patentowy i podgrzewan lub podwjn szyb, sygnalizacja dzwikowa otwierani/ zamykania drzwi. Drzwi otwierane do wntrza pojazdu.8.6Okna Rozsuwana szyba boczna w oknie kabiny kierowcy, uchylne lub przesuwne grne partie okien bocznych, szyba przednia dzielona w ukBadzie pionowym.8.7Wen,$ V r $(2R<@J@^ nTX`LPX ǹ겦겦겦겦겦깲겦깲겦깲겦겦깲겦hhwu6CJaJ hhwuhhwu56CJaJhhwu5CJaJhhwuCJ]aJhh#oCJaJhhwuCJaJhhwu5aJA*,P  6`bfjnrz[kd$$IfFbi $Y I    44 la $$G$Ifa$gdwu$a$gd#o$ & F a$gdwugdwuj,rtzx+MkdR$$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwunkd$$If\bi $VY I44 lajskd$$If4U\bi $ VY I44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwu $Ifgdwu xxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If4\bi $ VY I44 laf4  &xxx $G$Ifgdwu $IfgdwuskdZ$$If4\bi $ VY I44 laf4$xxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If4\bi $ VY I44 laf4$&(2dxxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If4\bi $ VY I44 laf4<>~s&MkdJ$$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuskd$$If4\bi $ VY I44 laf4>@JXoskd$$If4\bi $ VY I44 laf4 $Ifgd#o $G$Ifgdwu $Ifgdwu ~s&MkdR$$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuskd$$If4\bi $ VY I44 laf4nxskd$$If4\bi $ VY I44 laf4 $G$Ifgdwu $Ifgdwu npvu(MkdV $$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuqkd $$If4\bi $ VY I44 laf4TVX`xskd $$If4\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu $Ifgdwu xxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd $$If4\biJ $ V 44 laf4LNu(Mkd $$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuqkd^ $$If4\biJ $ V 44 laf4NPXx #xskd $$If4\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu $Ifgdwu #D#H#P##T$$$$z&&N''((((***v+z++R.....t000011144466688::;; ;@@@AAAB`bf%hhwuCJaJfHq Uhhl5tCJaJhhwu5CJaJhh#oCJaJhhwu6CJaJ hhwuhhwu56CJaJhhwuCJaJ>###D#F#u(Mkd$$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuqkdb$$If4\biJ $ V 44 laf4F#H#P#r#$$$$%(xskd$$If4<\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu $Ifgdwu (((((u(Mkd$$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuqkdf$$If4\biJ $ V 44 laf4((((*****v+xskd$$If4\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu $Ifgdwu v+x+z++++<,n-.xxxcc & F ww$If^wgdwu $G$Ifgdwu $Ifgdwuskdj$$If4\biJ $ V 44 laf4.....t0xxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd&$$If4A\biJ $ V 44 laf4t0v0|000u(Mkd$$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuqkd$$If4\biJ $ V 44 laf400001111$24xskd*$$If4\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu $Ifgdwu 444446xxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If4\biJ $ V 44 laf46666<7;xxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If4\biJ $ V 44 laf4;;; ;;@xxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd^$$If4\biJ $ V 44 laf4@@@@@Axxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If48\biJ $ V 44 laf4AAAAxxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If4\biJ $ V 44 laf4tylacja Naturalna przez uchylne lub przesuwne grne partie okien bocznych oraz minimum dwie klapy dachowe, wymuszona przez co najmniej dwa wentylatory wywiewne elektryczne o du|ym wydatku powietrza.8.8PrzestrzeD pasa|erskaNaprzeciw drzwi [rodkowych wydzielone miejsce na wzek dziecicy lub wzek inwalidzki, rcznie odkBadana platforma do wjazdu wzka inwalidzkiego, przyciski sygnalizacji potrzeby otwarcia drzwi  na |danie na porczach przy drzwiach, przyciski  stop awaryjne, przycisk dla inwalidw wewntrz i na zewntrz, wszystkie porcze, sBupki i uchwyty malowane na proszkowo w kolorze |Btym, w rejonie drzwi [mietniczki, siedzenia typu Ster MX (tyB siedzenia- reklama; stelarz- RAL 9005; wkBadka- pianka 20; gra- uchwyt kolor |Bty; na fotelach zewntrznych ogranicznik biodrowy koloru |Btego).8.9Stanowisko kierowcyPeBna kabina kierowcy (wydzielona), klimatyzowana, wyposa|ona w patentowe zamykane drzwi do przestrzeni pasa|erskiej oraz okno do sprzeda|y biletw; fotel kierowcy z wielopoBo|eniow mo|liwo[ci regulacji siedziska i oparcia zawieszony pneumatycznie, koBo kierownicy z regulacj poBo|enia, wieszak na odzie|, wskaznik obrotw silnika, prdko[ci jazdy oraz licznik kilometrw; okno boczne podgrzewane; wydzielone miejsce do obsBugi kasy fiskalnej z doprowadzon instalacj elektryczn (wizk zasilajc wraz z podstaw dostarczy Zamawiajcy na podstawie osobnych uzgodnieD jednak nie wcze[niej ni| 14 dni przed odbiorem pojazdw a monta| le|y po stronie Wykonawcy); ruchoma podstawka na dokumenty wraz z punktowym o[wietleniem; trwale zamontowana kasetka na pienidze oraz bilety.9.Urzdzenia informacji i obsBugi pasa|era9.1Tablice informacyjneDiodowe elektroniczne tablice kierunkowe: przednia tablica z numerem linii i kierunkiem jazdy, boczna tablica numer plus kierunek tylna tablica wy[wietlajca numerem linii, tablica wewntrzna numer linii i kierunek, zegar9.2KasownikiInstalacja elektryczna pozwalajca instalowa trzy kasowniki elektroniczne KRG 6 (kasowniki dostarczy Zamawiajcy na podstawie osobnych uzgodnieD jednak nie wcze[niej ni| 14 dni przed odbiorem pojazdw a monta| le|y po stronie Wykonawcy) na sBupkach najbli|ej ka|dych drzwi. Kasowniki speBniaj wymagania: wspBpracujce z komputerem pokBadowym, oznaczajce wa|no[ biletu papierowego przez nadruk minimum 14 znakw z czego 4 znaki wskazujce czas dokonania nadruku posiadajce moduB kasowania kart elektronicznych typ Mifare zgodny z ISO /IEC 14443, typ A (karty bezstykowe) posiadajce co najmniej 3 programowalne przyciski funkcyjne pozwalajce na wybr taryf zgodnie z zaBcznikiem 5 pkt I posiadajce ukBad podgrzewania umo|liwiajcy normaln prac w najni|szych temperaturach, posiadajce funkcj zliczania skasowaD biletw, posiadajce czytnik kart bezstykowych9.3Radiofonizacja Zestaw radio + wzmacniacz + nagBo[nienie w przedziale pasa|erskim min. 4 gBo[niki9.4Komputer pokBadowyKomputer pokBadowy posiadajcy co najmniej nastpujce funkcje (komputer dostarczy Zamawiajcy na podstawie osobnych uzgodnieD jednak nie wcze[niej ni| 14 dni przed odbiorem pojazdw a monta| le|y po stronie Wykonawcy): sterowanie tablicami wymienionymi pkt. 9.1, sterowanie prac kasownikw wymienionych w pkt. 9.2, mo|liwo[ wspBpracy z wyposa|eniem systemu biletu elektronicznego wymienionym w zaBczniku nr 5 pkt I Autobus musi posiada instalacj elektryczn do podBczenia urzdzeD systemu biletu elektronicznego firmy R&G opisanym w zaBczniku nr 5 pkt I ( urzdzenia dostarczy Zamawiajcy z zastrze|eniem pakt.g zaBcznika 5 na podstawie osobnych uzgodnieD jednak nie wcze[niej ni| 14 dni przed odbiorem pojazdw a monta| le|y po stronie Wykonawcy) .9.5System monitoringu przedziaBu pasa|erskiego i kabiny kierowcyrejestrator pozwalajcy na przechowywanie zapisu obrazu z kamer przez minimum 10 dni (przy zaBo|eniu dziennego 18 h trybu pracy pojazdu wraz z dyskami 3 kamery wandaloodporne monitorujce przedziaB pasa|erski plus dodatkowa kamera rejestrujca widok z perspektywy kierowcy Monitor LCD z podgldem na |ywo obrazu z kamer Dodatkowy dysk wymienny minimum 80Gb z mo|liwo[ci odczytu na urzdzeniu do odczyt zapisu z rejestratora przy pomocy komputera PC posiadanym przez Zamawiajcego DRESEARCH Tele Obserwer MR 3040 TTUUWAGA wszystkie urzdzenia opisane w pkt 9 musz wspBdziaBa z posiadanym przez Zamawiajcego systemem  biletu elektronicznego firmy R&G opisanym w zaBczniku nr 5 pkt I10.Wyposa|enie dodatkowe10.1PozostaBe wyposa|enieUkBad centralnego smarowanie; klimatyzator elektryczny stanowiska kierowcy, lusterka zewntrzne podgrzewane; dwie sze[ciokilowe ga[nice; trjkt ostrzegawczy; apteczka, system gaszenia po|aru w komorze silnika11.Gwarancje- minimalne okresy11.1Szkielet nadwozia i podwozia120 miesicy11.2PowBoki lakiernicze60 miesicy11.3CaBopojazdowa 36 miesice (bez limitu kilometrw)11.4WyBczenia Z gwarancji wyBczone mog by: materiaBy eksploatacyjne, bezpieczniki, |arwki, paski klinowe, klocki hamulcowe, okBadziny szczk hamulcowych.12.Dodatkowy zakres zamwienia12.1DokumentacjaPolskojzyczna dokumentacja: techniczno-eksploatacyjna; instrukcja obsBugi pojazdu (min. 3 szt.); instrukcja napraw (min. 2 szt.); instrukcje obsBugi dla urzdzeD zamontowanych w autobusie np. agregat grzewczy, radio, kasowniki itp. (min. 2 szt. dla ka|dego urzdzenia i pojazdu); katalog cz[ci zamiennych (min. 2 szt.); 12.2SzkoleniaPrzeszkolenie na koszt dostawcy co najmniej 3 pracownikw Zamawiajcego w zakresie obsBugi i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zawierajcych co najmniej program zagadnieD okre[lony w zaBczniku nr 5 pkt II do SWiZ :12.3Narzdzia, oprzyrzdowanie, aparatura diagnostycznaUrzdzenia wymagane w zaBczniku nr 1b do SIWZ 13.Sposb odbioru13.1MiejsceSiedziba producenta lub miejsce wskazane przez producenta na terenie Rzeczypospolitej Polskiej13.2Dokumentacjainstrukcja obsBugi pojazdw, instrukcja napraw, katalog cz[ci zamiennych, schematy ukBadu elektrycznego, pneumatycznego, wykaz materiaBw eksploatacyjnych jakie nale|y stosowa w pojezdzie, gwarancje pojazdu, gwarancje urzdzeD bdce wyposa|eniem pojazdu.13.3ObsBuga posprzeda|naDostawca zobowizuje si do co najmniej dziesicioletniej wspBpracy w zakresie pomocy technicznej w wykonywanych naprawach i zapewni produkcj cz[ci zamiennych. Wymienione w SIWZ nazwy wyrobw/produktw wskazujce na konkretnego producenta s wyBcznie przykBadem ich u|ycia przy realizacji przedmiotu zamwienia i nie nale|y ich traktowa jako zobowizujce, gdy| w |aden sposb nie wi| one Wykonawcy. Wykonawca mo|e zaoferowa wyroby/produkty rwnowa|ne zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy Prawo zamwieD publicznych (Dz. U. z 2010 roku, numer 113 poz. 759 ze zm.)     SzczegBowy opis zamwienia ZaBcznik nr 4 do SIWZ PAGE  PAGE 9 ȃbxxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If4\biJ $ V 44 laf4bdfnxxx $G$Ifgdwu $IfgdwuskdN$$If4g\biJ $ V 44 laf4fn  ƘȘ̘Ԙ&8<F\`jrvHpt~LPZ|hhwu5CJaJhhl5tCJaJ hhwuhhwu56CJaJ%hhwuCJaJfHq hhwuCJaJhhwu6CJaJB u(Mkd$$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuqkd $$If4\biJ $ V 44 laf4 @J gskdR$$If4\biJ $ V 44 laf4 & F $Ifgdwu $G$Ifgdwu $Ifgdwu &ޓΔ[R $Ifgdwuskd$$If4\biJ $ V 44 laf4$ & F $If^a$gdwu $$G$Ifa$gdwu $G$Ifgdwu $Șʘ̘ԘzHxggg & F $Ifgdwu $Ifgdwuskd$$If4\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu HxxxfUU & F $Ifgdwu & F $G$Ifgdwu $G$Ifgdwuskd$$If4\biJ $ V 44 laf4 $Ifgdwu {rd $$G$Ifa$gdwu $IfgdwuskdB$$If4\biJ $ V 44 laf4 & F $Ifgdwu&RNE $IfgdwuMkd $$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuKkd$$If40b $ VS 44 laf4R8u $$G$Ifa$gdwuqkd!$$If4\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu8:<F $G$Ifgdwu $IfgdwuMkd!$$If40b $`VS 44 laf4Чxxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskdb"$$If4\biJ $ V 44 laf4\xxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd#$$If4\biJ $ V 44 laf4\^`jxxx $G$Ifgdwu $Ifgdwuskd#$$If4\biJ $ V 44 laf4u(MkdN%$$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuqkd$$$If4\biJ $ V 44 laf4 rxskd%$$If4\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu $Ifgdwu rtvFHzzzz $Ifgdl5t $Ifgdwuskd&$$If4\biJ $ V 44 laf4HJRpru(Mkd($$If40b $`VS 44 laf4 $G$Ifgdwu $$G$Ifa$gdwuqkdV'$$If4\biJ $ V 44 laf4rt~LNPZtxb & F ww$G$If^wgdwuskd($$If4\biJ $ V 44 laf4 $G$Ifgdwu $Ifgdwu ذl|~wnccc $G$Ifgdwu $IfgdwuskdZ)$$If4\biJ $ V 44 laf4 & F ww$If^wgdwu $&(*,.02468:$a$gdMxgdwuqkd*$$If4\biJ $ V 44 laf4~"$hjlprvx|~  "$&(*,.͹h0JmHnHuhhs0Jjhhs0JUhu)hs hs0Jjhs0JUhh56hP3EjhP3EU hh hhwuhhwu6hhMx6hhl5t6:<>@BDFHJLNPRTVXZ\^`bdfhjnptvgdwuvz| &(*,. &`#$gdu)gd,1h. A!"#$% $$Ifb!vh55Y 5I#v#vY #vI:V 55Y 5I/ / / / a$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 5V55Y 5I/ / / a$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4U+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V55Y 5I#vV#v#vY #vI:V 4+5V55Y 5I/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4<+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4A+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 48+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4g+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V5S #vV#vS :V 4+5V5S / / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4$$Ifb!vh5V55 5#vV#v#v #v:V 4+5V55 5/ / / af4@@@ wuNormalny*$_HmHsHtHJA@J Domy[lna czcionka akapituPi@P  Standardowy4 l4a ,k@, Bez listy((Styl1 FJB@J wuTekst podstawowy $1$a$CJ4 @4 sStopka  p#0)@!0 s Numer strony8@28 NagBwek  p#8hN@ABGPbcdis2   %,IJMYZ[_s _ ` a e v 7 8 ; M N O S i d e f j } pqrvHIL^_`duHIJNZIJKO[:;>GHIMWOPQUiwxy}[\]ag 1 2 3 7 K X#Y#\#######$%$R$$$$$$%%g&&L''''((d(e(f(j(}(Z)))$*v+x+y+z+~++S,,,---q.r.v......{/|//////////////// 0.0/00050A000000001I2J2K2P2Z293:3;3@3t3333333333&4'4(4-4:4X4l44445>5?5@5E5Z5555777777777777777777777777777777777777777777777888888800 00 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 000 0 0 0 0  0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0  0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0000000000000000000000000000000000000@0I00@0I00I00I00I00I00@0@0I00I00@0@0I0 00U%I00\ HS```c f.!3_sr$>nN#F#((v+.t0046;@Ab HR8\rHr:v."$%&'()*+,-./012456789:;<=>?@]^`abcdefghijklmnopqrtu,#HOSZ\c!! D{<<<Y|<x8aE~8C *urn:schemas-microsoft-com:office:smarttagsmetricconverter 6 100 km/h10000 mm12 mm1200 mm2550 mm3200 mm 35 litrw480 mm720 mm ProductID                 L T *8hj:="$UX|~&&E'H'|))))*!*******\,j,------L.O.k.n./011(3+3236377777777777788{j|   A T )l~##$$%$3$R$Y$%%%%g&r&&&M'X'((Z)d)))))**++,,q2|223:4D4X4b4l4s444444555o5x5j7k77777777777777788B2 ,a v 8 i f } rIuJZK[;WQiy7g 3 K Y#\###$%$$$%%'(Z))v+~+r..|/A001;3t333(4445@5Z57777777777778877777777777788   M^`OJQJ^`OJQJ^`.^`OJQJ ^`OJQJ6^`OJQJ^`OJQJ^`OJQJhh^h`OJQJhH. P^`PhH.. ^`hH... x^`xhH....  ^`hH .....  X@ ^ `XhH ......  ^ `hH.......  8x^`8hH........  `H^``hH......... M  WW8Num7WW8Num8WW8Num9WW8Num13WW8Num14WW8Num16WW8Num21WW8Num22  u)o(@P3EG~h#ol5twuMx8 si1@ABGPbcdis2   %,IJMYZ[_s_ ` a e v 7 8 ; M N O S i d e f j } pqrvHIL^_`duHIJNZIJKO[:;>GHIMWOPQUiwxy}[\]ag 1 2 3 7 K X#Y#\######$$$$$'''((d(e(f(j(}(x+y+z+~++---q.r.v......{/|//////////////// 0.0/00050A000000001I2J2K2P2Z293:3;3@3t333333333&4'4(4-4:4>5?5@5E5Z5558@77D77@ 8@@@@@UnknownGz Times New Roman5Symbol3& z Arial;Wingdings"1Z{F{F/e/e4772QHX ?wu2SzczegBowy opis zamwienia LOGISTYKAWojciech Piernik0        Oh+'0 0< \ h t  Szczegowy opis zamwienia  LOGISTYKA Normal.dotWojciech Piernik5Microsoft Office Word@0@@@\@@@/՜.+,0 hp  MPK Inowrocawe7 Szczegowy opis zamwienia Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvxyz{|}~Root Entry F "]QData w*1TableSWordDocument.SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObjz  F(Dokument programu Microsoft Office Word MSWordDocWord.Document.89q